“I don't believe in the kind of magic in my books. But I do believe something very magical can happen when you read a good book.” - J. K. Rowling

perjantai 12. toukokuuta 2017

Perjantai

Olen päivittänyt blogia viime aikoina laiskasti. Se ei johdu onneksi blokista, kirjoittaminen on sujunut, jopa niin että yöuneni ovat kärsineet siitä. Olen aina ollut hiukan yöeläjä.

Olen alkanut tehdä soittolistoja kässärille. Minulla on aina ollut joitakin kappaleita, jotka liittyvät teksteihini, mutta varsinaisisa listoja en ole oikeastaan harrastanut, enemmänkin olen käyttänyt pinterestiä. Musiikillinen elämäni helpottui, kun kuulin, että spotifyssa voi tehdä kansioita! (Ilmeisesti kaikki muut kuin minä olivat jo tämän tajunneet.) Itse keskeneräisen kässärin lisäksi olen tehnyt henkilöille omia listojaan.

Sanoja on koossa nyt noin 18k. Tavoite on 30k, joten yli puolet on kasassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!