Teetä ja tarinoita ja deadlineja

Syksy alkaa voittaa! Tai minä alan voittaa syksyn. To do -listan isoin juttu on tehty ja kunhan saan loput pois käsistäni (toivottavasti tällä viikolla), pääsen tekemään jotain uutta. En ole kirjoittanut mitään kunnolla uutta sitten novellin, ja päässä pursuaa asioita. Muistikirjaan olen kirjoittanut pieniä kohtauksia ja dialogeja, mutta ne haluavat päästä kunnolla kirjoitetuksi. Töissäkin on ollut kiirettä ja jotenkin se kiireen tuntu on leijaillut kantapäillä ja välillä yrittänyt tulla kotiovesta sisään.

Hylättyjen lasten kaupunki on melkein valmiissa paketissa, toki oikoluku vielä ennen vuoden loppua on tulossa. Kohta se näyttääkin kirjalta! (Toivottavasti!) Jännittävää. 

Olen muuten oppinut juomaan teetä. Olen sitä juonut ennenkin, mutta en osannut ennen varsinaisesti nauttia siitä. Nyt siitä on tullut joka iltainen tapa ja teetä kuluu joskus useampikin muki. Ja kuluu kohta lisääkin, koska löysin ihanan teekaupan (okei, siitä vinkattiin minulle) ja sieltä saa muun muassa Narnian tarinat - nimistä teetä! Ja se on aivan ihanaa.


Kommentit

  1. Narnian tarinat -teetä on pakko päästä maistamaan! :) -AP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivan nimen lisäksi se maistuu hyvältä. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!