Joulukalenteri: 18.12.2015 - Vieraskirjahylly!

Joillakin on blogeissaan vieraskynäkirjoituksia, mutta minulla vierailee tänään joulukalenterissa kirjahylly! Poeettisen oikeudenmukaisuuden Dee ystävällisesti kuvasi minulle Nörtti - New gamen. 

Olen lukenut Aleksi Delikourasin Nörtin, mutta kirjaa ei löydy omasta hyllystäni. Kirja on hulvattoman hauska ja kuulemma saanut monet sellaisetkin pojat, jotka eivät lue, innostumaan lukemisesta. Päähenkilö, DragonSlayer999 (nimi jolla hän pelaa netissä) viettää päivänsä mieluiten pelaamalla. Tässä päästään lukemaan hänen päiväkirjaansa.

Aleksi Delikouras: Nörtti - New game
Otava 2012


Ps. Pari viimeistä viikkoa on suorastaan lentänyt! Ne illat, jotka eivät ole menneet töissä, olen lähinnä askarrellut ja paketoinut. Viimeiset kaksi iltaa olen rakentanut piparkakkutaloa. Se onkin ollut sen verran epäonninen projekti, että katsotaan pääseekö se blogiin asti. Olisi hauska leipoa myös kirjan muotoisia piparkakkuja!

Kommentit