Nano, 6. päivä

Nano on jatkunut. Olen jäljessä sanoissa, mutta tuntuu, että alan päästä vetoon. Tuntuu hyvältä kirjoittaa raakatekstiä ainaisen editoinnin sijasta! Koska olen aika hidas kirjoittaja muuten, nano pakottaa sylkäisemään näppikselle kuukaudessa ainakin jonkinlaisen rungon. En oleta, että tästä heti kirjaa syntyy (editoin vielä vuoden 2012 nanoa... mutta se etenee, etenee), mutta ainakin on ollut hauskaa. Korjaan: en oleta, että tästä kässäriäkään välttämättä syntyy, mutta on tässä enemmän järkeä kuin nanoissani yleensä.

Väkersin Gimpillä inspiraatiokannen. Vähän omituinen siitä tuli, kun meduusat ottivat vallan.

Hyvää viikonloppua ja nanoa kaikille nanottajille!


Kommentit

  1. No minulla oli eilen nollapäivä, joten tsänssejä kiinniottamiseen on. ;)

    Nouset vielä! Meduusan voimalla ellei muuten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän kovasti! Ehkä huomenna olen oikein ahkera! Tänään kulutin kolme tuntia Ikea-kokoamiseen...

      Poista
  2. Meduusat kuulostavat nanon aiheena edelleen hirmu mielenkiintoisilta, kansi on myös hieno! Lohdullista kuulla, etten ole ainoa, joka yhä editoi vuoden 2012 nanoaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meduusojen piti olla ihan sivuosassa, en tiedä mitän tässä näin kävi. :D

      Et ole, lohduttavaa kuulla, että meitä on muitakin.

      Poista
  3. Tsemppiä nanoon! Minulla on niin ikävä raakatekstin kirjoittamista... No, kohta pääsen siihen. Kivantunnelmainen kansi! Pidä hauskaa kirjoittamisen kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, toivottavasti sinäkin pian pääset raakatekstin pariin, sitten kun olet selvinnyt editointiurakastasi. :)

      Poista
  4. Hei olen palannut takaisin kirjoittajien pariin! Jatkan blogini kirjoittamista myös. Muistatko minun blogini Kirjoituskammion? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Tervetykia takaisin kirjoittajien pariin. :) Muistan kylllä blogisi, välillä mietinkin, että lopetitko kokonaan kirjoittamisen.

      Poista
    2. No lähellä oli, mut päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja ryhtyä kirjoittamaan jälleen :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!