Pöllöilyä kirjamessuilla

Tänäkin vuonna tuli kirjamessuiltua. Takana on sen verran intensiivinen viikonloppu, että mitään varsinaista raporttia en jaksa nyt raapustaa, mutta yritän myöhemmin kasata ajatuksiani. Olin messuilla perjantaina, lauantaina olin töissä ja tänään sitten taas messuilla. Tähän kun lisää sen, etten ole ollut tällä viikolla yhtenäkään iltana ennen kahdeksaa kotona töiden tai harrastusten takia, olin sunnuntaina jo aika sekaisin ja vain höpötin jotain aivan pöllöjä seuralaisilleni, vaikka tavallisesti en koe messuilua mitenkään raskaana. Onnistuin myös muun muassa ostamaan vahingossa kahvia (en juo kahvia) teen sijaan ja eksymään matkalla messualueelta ulos. Olen tehnyt sen kerran aiemminkin. Törmäsin kyllä muihinkin eksyneisiin, joten en ollut ainut suuntavaistoton.

Louhi-lavan graffitteja.

Kävin kuuntelemassa perjantaina muutamia paneeleja Vaarnan kanssa, tänään ei tullut niin montaa paneelia seurattua. Tänään olin seuraamassa Jenna Kostetin haastattelua ja paneelia paranormaalista romanssista sekä Magdalena Hain haastattelua. Myös moniin kirjoittaviin tuttuihin tuli törmättyä.

En ostanut kovin montaa kirjaa, mutta tuhlasin silti vähän liikaa rahaa. Tässä kuvassa näkyy ostokseni: Vanhat merkkipäivät antikvariaatista, Suomalainen kansanusko ja Annika Lutherin Kodittomien kaupunki, josta olen kuullut hyvää ja jonka kaunis kansi houkutteli. (Kuvassa näkyy myös Uuskummaa? -opus, joka ei ole minun, mutta joka jäi pinoon, ja johon aion kyllä tutustua.)

Ostin messuilta myös yhden joululahjan, jota en esittele siltä varalta, että lahjan saaja lukee tätä, mutta messuilla oli kaikkea kivaa. Tämä  pöytä oli aivan ihastuttava. En tiedä, olenko kertonyt, että tiimalasit ovat minusta aivan äärettömän kiehtovia. Ja kompassit ja tällaiset. Ja musteet. Ja ja... Nyt hiukan surettaa, että mitään isompaa kirjallista tapahtumaa ei ole vähään aikaan tulossa.

Kommentit

  1. Iih, en taaskaan bongannut sinua, vaikka samaa haastattelua kuuntelinkin :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ihme, kun et tiedä minkä näköinen olen, mutta minä itse asiassa bongasin sinut sunnuntaina, istuit melko lähellä tuolla Magdalena Hain haastattelussa. :) Täytyy joskus tulla esittäytymään, jos jossain tapahtumassa sinut vielä bongaan!

      Poista
  2. Pöllö oli kyllä ihana. Kiitos messuseurasta! Tunsin itseni edes vähän täyspäisemmäksi, kun en harhaillut messukaupungissa yksin. XD

    Ja riikinkukkokin on päässyt kuvaan, yeah. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinullekin messuseurasta. :) Ja kaikille muille myös! Piti kiittää kaikkia postauksessa, mutta epätäyspäisyydessäni unohdin.

      Kyllä, se tahtoi muuttaa yöpöydälleni saman tien. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!

Viime aikojen suosituimmat postaukset

Tunnelmia kirjamessuilta

Tuula Kallioniemi: Risteys

Motiiveista