Kohti Finnconia

Huomenna on perjantai ja suuntana on Finncon. Ohjelma kuulostaa mielenkiintoiselta, joskin tietysti kaikki kiva tuntuu olevan päällekäin, mutta on vain yritettävä tehdä valintoja. Perjantaina onneksi ei ole mitään niin mielenkiintoista, joten ei harmita että pääsen vasta lauantaina osallistumaan. Muuten esimerkiksi Muumikarttojen kertomaa -ohjelmanumero kiinnostaisi. Pidän kovasti kartoista, varsinkin käsin piirretyistä ja vanhoista.

Vapaa-aikani on mennyt tehokkaasti editoidessa tai siitä tuskaillessa. Deadline, tämän kuun loppu, puskee päälle. Olen menossa sivulla 88/259. Jostain syystä olen saanut tekstiin vain enemmän sanoja. Olen kyllä poistanut, mutta toisaalle olen lisännyt. Enimmäkseen kirjoittaminen on ollut hauskaa, vaikka en ehkä ihan ymmärrä kaikkia aikaisempia valintojani. Haluaisin kirjoittaa kamalasti lisää, lisätä takaisin kaikki deleted scenet, mutta se olisi luultavasti tuhoontuomittu tie, joten yritän hillitä itseni...

Lukeminen on jäänyt hyvin vähälle, lähinnä olen lukenut jotain matkalla töihin tai sängyssä vähän aikaa ennen nukkumaan menoa. Töiden lisäksi ei tunnu kerta kaikkiaan olevan aikaa sekä editoida käsistä että lukea. Syksyllä on kuitenkin ilmestymässä monia mielenkiintoisia kirjoja. Vaikka syksyä en ihan vielä kaipaakaan.

Heinäkuuhun on mahtunut myös mökkeilyä ja auringosta nauttimista.


Kesäyöt!

Kommentit

  1. Minulla äärimmäinen positiivinen fiilis Finnconista. Ehkä se johtuu logon valaasta, joka näyttää epäilyttävästi Motivaatiovalaan enkeliserkulta? ;D

    Pieni paine auttaa editoinnissa. Ennustan ihmeitä, kun deadline lähestyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa, se todella näyttää siltä! :)

      Olotilani vaihtelee epätoivoisesta ylioptimistiseen. Katsotaan, miten tässä käy.

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!

Viime aikojen suosituimmat postaukset

Tunnelmia kirjamessuilta

Tuula Kallioniemi: Risteys

Motiiveista