Syksyisiä maisemia

Pieni kärpässieni.
Syksy on saapunut. Illat ovat muuttuneet pimeiksi ja kylmiksi. Kengät kastuvat ulkona. Jostakin silti on tullut inspistä. Olen lukenut (J. K. Rowlingin Paikkaa vapaana!), koelukenut, ollut kirjoituskurssilla, naputellut innoissani omaa tekstiäni ja käynyt katselemassa syksyistä ympäristöä...

Syksyn inspiroivasta tunnelmasta pitää nauttia nyt, kyllä pimeys sitten taas aika pian alkaa kyllästyttää, pahoin pelkään. :)

Valtava puu!


Valtava hiidenkirnu!

Kommentit

  1. Olet oikeassa, kannattaa ottaa ilo irti ennen kuin alkaa pimeysangstaus. Hiirenkirnu xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja se kyllä jossain vaiheessa alkaa... Eilen olisin halunnut polttaa kynttilöitä - kynttilöitä kyllä löytyi, mutta ei tulitikkuja! Joo, jättiläishiirenkirnu...xD

      Poista
    2. Minulla taas on tulta vaikka muille jakaa muttei kynttilöitä. Meidän pitäisi selvästikin lyöttäytyä yhteen.

      Poista
    3. Nyt on tulitikkujakin, jouduin kyllä kysymään kaupassa neuvoa mistä löydän ne. Kynttilöissä on tunnelmaa. :)

      Poista
  2. Minäkin olen lukenut muutaman päivän Paikkaa vapaana (olen jossain puolessa välissä)! Mitä olet ollut mieltä siitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen tykännyt! Hirveä määrä henkilöitä, ja tavallisesti olisin määräatä pyörryksissä, mutta nyt en. Aika synkkää tekstiä, mutta on imaissut mukaansa. Olet pitemmällä kuin minä, en ole päässyt puoleen väliin.

      Poista
    2. Henkilöitä on tosiaan aika reippaasti, mutta minäkin pääsin nopeasti kärryille ja jotenkin helpompi muistaa kaikkien nimet, kun henkilöt liittyvät niin tiiviisti toistensa elämiin. Jostain syystä olen mieltynyt Fatsiin, vaikka se onkin aika kusipäisen oloinen :D Jännää muuten, että sinä pidät tekstiä synkähkönä, kun itse en ole siinä sellaisia vivahteita kokenut.

      Poista
    3. Minusta se on synkähkö, kun kaikilla henkilöillä tuntuu olevan ikäviä ajatuksia toisistaan, ja sitten on huumeäitiä ja ties mitä... Mutta on tämä toisaalta kerrottu jotenkin sellaisella tavalla, että tässä on mustaa huumoria, eikä teksti tunnu liian raskaalta. :) / B. N. joka ei jaksa kirjautua sisään

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!