Harakka

Lammikoita
Viikonloppu on sujunut ilman mitään sen suurempaa kirjallista.

Eilen kävimme Harakan saarella. En ole siellä ennen käynyt, mutta tykkäsin kovasti. Siellä on luontopolku ja kivoja maisemia, ja hyvin rauhallistakin siellä oli. Ehkäpä siksi, ettei se ole mikään auringonottosaari, ja sinne pitää mennä veneellä. Sain miljööstä yhden hyvän inspiraation tämän hetkiseen kirjoitusprojektiini!


Pidän kallioista!
Vihreää!


(Hylsyjä ei tietenkään edelleenkään ole kuulunut, yhdestäkään paikasta, vaikka kohta yhdeksän kuukautta on kulunut. Olen melko varma että olen jotenkin joutunut jonnekin ei-vastata-listalle. En odota mitään enää, en ole vain itsekeskeisesti vielä päässyt yli siitä, miksi kaikki muut samaan aikaan tai myöhemmin lähettäneet ovat saaneet vastauksia, paitsi minä; mikä tekstissä oli niin pahasti vialla. Ja että mitä se puhu saapumisjärjestyksessä lukemisesta mukamas on.)

Kommentit

  1. Näyttää kivalta! Minä sain saaristosta pakkomielteen kallioihin! Niissä vaan on sitä jotakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä oli kivaa! Ja unohdin mainita, että näimme jonkin nelijalkaisen otuksen! Mutta emme ole vielä selvittäneet, mikä se oli. Jokin kärppäeläin? Ja minä olen myös aivan ihastunut kallioihin! Pidän niistä miltei enemmän kuin hiekkarannoista!

      Poista
  2. Tuo eka kuva on tosi siisti. Ehkä minua saa pikkuhiljaa alkaa tutustuttaa muihinkin miljöisiin kuin ne kerrostalot...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, lammikot oli tosi hienoja! Niillä oli joku oikeakin nimi, mutta en muista sitä...

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!