Lukuja, jälleen

Tämä on toivepostaus. Joten, pitkästä aikaa, tässä lukuja:

Keskeneräisessä novellissani on 910 sanaa ja 4 sivua.

ps. toivepostauksia saa esittää lisää. En tosin lupaa toteuttaa kaikkia.

Kommentit

  1. Hienoa! Onko kyseessä Kebab-vastineesi? Joko saan sanoa Kebab?

    Minä toivoisin jotakin pohdintaa! Diggaan niitä. Tai kirja-arvostelua, mutta en viitsi vaatia sellaista kun itse en jaksa edes jatkaa kommentointiani luetuissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyseessä. Ei saa vielä! Tai saat toki kutsua novelliasi millä nimellä tahdot. :)

      Voi ei, en tiedä mitä pohtisin! Voin yrittää kehittää jotain. Huorasadusta tulee varmaan arvostelu tässä joskus.

      Poista
  2. Hyvältä kuulostaa! No jos kerran toivoa saa, niin kirjoittamis- tai lukuaiheiset pohdinnat kelpaa aina. Mutta utelias kun olen niin toivoisin että kerrot, oletko hyödyntänyt kissaasi Väinöä teksteissäsi ja jos olet, niin miten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Rina, tuo on mahtava kysymys! Minulla on vielä sellainen toivomus, että kirjoittaisit musiikista linkitettynä kirjoittamiseesi. Tai jostain toisesta taiteenlajista linkitettynä kirjoittamiseesi.

      Poista
    2. Kiitos Rina! Täytyy ehdottomasti kirjoittaa Väinöstä.

      Dee: olen itse asiassa ajatellutkin jotain tuollaista, olen vain ollut liian saamaton. Pistän senkin listalle!

      Poista
    3. Minulta ääniä Deen ehdotukselle! Miten linkität toisia taiteenlajeja kirjoittamiseesi?

      Ja hei, olet päässyt jo hyvin alkuun novellissasi! :D

      Poista
    4. Kai siitä on sitten kirjoitettava! Tulee menemään varmaan musiikki/leffalinjalle.

      Alkuun olen kyllä päässyt, minä en vain pääse loppuun. :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!

Viime aikojen suosituimmat postaukset

Tunnelmia kirjamessuilta

Kirjamessuja kohti

Tuula Kallioniemi: Risteys