Päivä 4

Välipäivitystä sitten minulta koska muiltakin. Olen kirjoittanut viikonlopun aikana... jos perjantaikin lasketaan... öh... 8000 sanaa? Enkä silti ole saanut kiinni pahimpia kilpakumppaneitani! Hitto. Olen kyllä saanut ranteeni, niskani ja pääni ja HAMPAANI kipeiksi. Olen löytänyt itsestäni uuden puolen: minusta on tullut kilpailuhenkinen! Tämä on ohimenevää, onhan?
       Kun kirjoittamisvauhti nopeutuu, teksti sen kun huononee.

       "Hän katsoi sääriäni, minun ruhjottuja kiinalaisen kokoisia sääriäni, joiden mustat reitit olivat osittain parantuneet kellertäviksi, mutta olivat kaukana terveen ihon väristä vielä. Jos jalkan olisivat olleet ruskettuneemmat, sävyeroa ei olisi huomannut niin helposti. Soimasin itseäni, kun tajusin, että mustelmavoiteen sijasta olisin voinut käyttää itseruskettavaa. - -
       Koska vaunussa oli vain minä, eriparisilmäinen poika ja vanha nainen ja mies, jotka olivat uppoutuneet tekemisiinsä, tuntui siltä kuin juna olisi ollut melkein tyhjä."

      Kiinalaisen kokoiset sääret? Anteeksi kuinka? Eriparisilmäinen poika? Itseruskettavaa mustelmiin? Mitä ihmettä? Nyt menee kyllä määrä laadun edelle, tulee sellaista tekstiä että voisi ehkä itkettää, jos olisi aikaa jäädä sitä lukemaan.

Kommentit

  1. Todellista wrimolaatua siis! Mulla oli jo yksi eriparisilmäinen tyttö. Mistä niitä nyt oikein pulpahtelee esiin?

    VastaaPoista
  2. Olen vakuuttunut siitä, että tästä tulee huonoin koskaan kirjoittamani romaani. :) Tavallaan vapauttavaa. En minä tiedä! Minä ajattelin koiria ja sitten ne koiransilmät menivät ihmiselle.

    VastaaPoista
  3. Voi hulvatonta! Tämä on ihan hulluutta koko touhu! Siis ei sinun kässärisi vaan koko nano. Minustakin tuntuu, että tämä nano on älyttömintä ikinä, vaikka kärkisijaa tuottamassani älykkyydessä ehkä vielä pitää se realistinen kässäri, jossa on traktoreita ja sikoja. Mutta hyvin ollaan menossa sitä kohti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on ihan hullua! En uskonut ennen! Nyt uskon. Ja kyllä tuo minun kässärinikin on hullu.

      Oo, traktoreita ja sikoja, kunnon entisajan realismia! Lukuhoukka nostaa hattua.

      Poista
  4. Kiinalaiset sääret.. minulla oli muistaakseni jotain tyyliin norja kasvojen ilme tai muuta. :D

    Hah, eli en kuvitellut että kilpailuhalusi kasvaa!
    Minä toki olen ylikilpailuhluinen mutta minun ei pitäisi ikinä sanoa mitään! Olen hyvä hiljainen voittaja mutta nyt olen uhonut, sitten Susi uhosi ja nyt olen kuset housuissa enkä voi pitää yhtäkään vapaapäivää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää liittyi varmaan jotenkin niihin kiinalaisen kokoisiin jalkoihin. Nyt sääretkin muuttuivat sellaisiksi. O_o Norja kasvojen ilme on kyllä aika jännittävä vertaus. :D

      Minä olen melkein masentunut tästä, että te vetelette niin paljon edellä. En aio pitää yhtään vapaapäivää minäkään! Eli kyllä, kilpailuhaluni on kasvanut.

      Poista
    2. Käytännön kokemuksesta opittu juttu: kilpailuhalun jälkeen seuraa aivojen sulaminen. En ymmärrä mitään nyt ja illalla pitäisi vielä sotia.

      Poista
    3. Minun aivoni eivät toimi enää ollenkaan. Minun pitää lukea kaikki jutut vähintään kahteen kertaan ymmärtääkseni.

      Poista
  5. Viimevuotisessa NaNossani naisen teki mieli ryhtyä lesboksi aina nähdessään Päivi Räsäsen. Tarkoitus oli siis tehdä tämä Räsäsen kiusaksi, mutta lauseesta tullut mielikuva oli hieman erilainen. Vähän epämiellyttävällä tavalla.

    Eriparisilmät on ihan loogista vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän, minullekin tuli ensiksi toinen mielikuva kuin mitä ajoit takaa.

      Ainakin eriparisilmiä on oikeastikin olemassa, mutta en tiedä miksi tekstini päähenkilö kiinnittää niihin niin paljon huomiota.

      Poista
  6. :D Mä kirjoitan varmaan liian järkevästi kun kirjoitan niin hitaasti. Tai sitten en vaan bongaa typeryyksiäni, kun en lue jälkikäteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin aluksi kirjoittaa järkevää tekstiä, sitten luovutin ja aloin kirjoittaa roskaa. :D

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!