Melkein voittaja, osa 2

Hei, kukaan ei varmaan enää muista Melkein voittaja -postaustani. Joka tapauksessa kysehän oli siis siitä kuinka minä melkein voitin True Blood -valomainoksen saamalla yhtä paljon pisteitä kuin yksi toinen ihminen Ylen True Blood -tietokilpailussa. Loppujen lopuksi kuitenkin kävi niin, että valomainoksen sai se toinen tyyppi, ja minun piti saada lohdutuspalkinto, jota ei koskaan kuulunut. Mutta ei se mitään!

Olin kirjamessuilla raapustanut nimeni yhteen arpaan. Minulle soitettiin, että olen voittanut True Blood -mukin! Uskomatonta, minun arpaonnellani! Muki on vähän kiinalaista laatua mutta ei se mitään, hauska se silti on. Jos en olisi näin toivottoman saamaton ja nano ei olisi vienyt kaikkea järkeäni ja energiaani, ottaisin siitä kuvan. Laitan kuvan joskus myöhemmin. Kyllä nyt kelpaa.

Kommentit

  1. Jee! Voittaminen on aina kivaa :) Ja minusta oli kyllä huutava vääryys, ettet sillon saanu siitä aiemmasta kilpailusta mitään, vaikka niin hyvin pärjäsitkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kristiina on oikeassa. Sinun pitää Bee valittaa!

      Poista
    2. Ei minulla ole enää sen tyypin sähköpostia, joka lupasi lohdutuspalkinnoksi jotain muuta True Blood -kamaa, se meni yliopiston sähköpostin mukana. Mutta kiitos! Minustakin se oli vääryys. Kristiina: sieltä olisi saanut valita myös Games of Thrones -mukin, mutta valitsin tuon, kun ajattelin, että se olisi jokin korvaus menetetystä valomainoksesta. :)

      Poista
    3. No ainakin sait revanssin :) Sinun pitää pistää kuvakin vielä mukista.

      Poista
  2. Hyvä Bee! Voitit nanotsemppauksena, olen siitä varma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa voitin sen jo viime viikolla, mutta en ole ehtinyt postata asiasta! Jotain tsemppausta tähän tarvitseekin.

      Poista
  3. Onneksi olkoon, ehkäpä kohtalo halusi tasoittaa tilejä! Ja sitäpaitsi on se muki ehkä käyttökelpoisempi kuin valomainos? ja hienompi ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen voittanut kyllä joskus jotakin, lapsena kuulemma valurautapannun. En ole koskaan nähnyt sitä. On tää ehkä käyttökelpoisempi, mutta uskon vakaasti, että valomainos olisi ollut hienompi.

      Poista
  4. Onnea :)
    Ota kuva niin näemme millainen on kiinalainen true blood muki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otan heti kuvan, kunhan aikaansaamattomuudeltani kykenen. Se on sellainen... jotenkin vino mutta ei sitten kuitenkaan.

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!