Varaslähtö

Hrr! Asunnossani on niin jäätävän kylmä, että poismuuttaminen alkaa tuntua erinomaiselta idealta. (Jep, päätin ottaa näkemäni asunnon, vuokrasopimusta odottelen nyt postissa, toivottavasti se on ihan ok.) Enkä voi olla unelmoimatta vuokraan kuuluvasta laajakaistasta. Nettimokkulani nimittäin ei toimi. Se tökkii koko ajan ja yhden sivun aukaisemiseen voi mennä viisi minuuttia. Tosin tänä aamuna netti on toiminut paremmin kuin aikoihin, kun pakotin tikun käyttämään 2g:tä 3g:n sijaan. En tajua mikä juttu tämä on, eihän sen näin pitäisi mennä. Joka tapauksessa nyt pystyn jopa kuuntelemaan vähän musiikkia. Eilen minulla meni tunti kahdenkymmenen minuutin mittaisen ohjelman katsomiseen Yle Areenasta, kun armas nettitikkuni päättiä pätkiä sitä minulle sopiviin pätkiin. Näin eilen erään ystäväni pitkästä aikaa ja onneksi hän muistutti, että Onnea onkimassa tulee taas! Se on ehdoton lempiohjelmani. (Ja koska minulla on ruotsalaisia henkilöhahmoja, voin leikkiä, että sen katsominen oli pelkän huvin suhteen sijaan myös taustatutkimusta.)

En muista enää, mitä asiaa minulla oli. Ehkä ei mitään. En saanut kirjoittua S3:sta loppuun, mutta ei se mitään, kirjoitin sitä silti ja eilen otin varaslähdön Nanoon kirjoittamalla hiukan pohjustusta yhteen päässäni pyörineeseen uuteen tarinaan. Varaslähtöjen ottaminen ei varmaan ole sallittua, mutta suunnittelu kai on. En minä voi sanoa tarinalle, että tule vasta marraskuussa.

Olen lukenut Annukka Salaman Käärmeenlumoojaa. Se vaikuttaa tosi hyvältä, en ole pitkään aikaan lukenut mitään ahmien. Kirjoitan siitä sitten, kunhan olen päässyt loppuun asti.

Kommentit

  1. Hei Dee (muistaakseni olit Dee), jätit tähän kommentin, jonka onnistuin kadottomaan! Olen todella pahoillani... :( Enkä enää edes kunnolla muista, mitä siinä luki. Muistaakseni kommentoit, ettei varsinainen kirjoittaminen ole sallittua mutta etukäteen suunnittelu on. Niin Nanon säännöissäkin taitaa lukea. Jos kirjoitan jo nyt jotain, en tietenkään laske niitä 50 000 sanan tavoitteeseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älähän nyt jostain kommentista. :)

      En edes älynnyt ajatella noin! Että voi kirjoittaa jotain kunhan ei laske sitä sanamäärää mukaan. Jaiks. Minäkin voin tuolla logiikalla aloittaa. En kyllä uskalla. En ylipäätänsä usko että 50 000 sanaa tulee täyteen joten...

      Poista
    2. Huolinpas! Aloin melkein itkeä, kun huomasin kommenttien kadonneen. Tai siis että kadotin ne itse vahingossa. Varsinkin kun siskoni ehti välissä tekstasta, että "oletko saanut omituisia kommentteja, kun näin sinun poistaneen kommentteja"... No mutta, onneksi on sähköposti! Siellähän tämä alkuperäinen kommenttisi oli:

      Anonyymi on lisännyt kommentin tekstiisi "Varaslähtö":

      "Minusta varsinaista tekstiä ei pitäisi kirjoittaa etukäteen mutta itse olen tehnyt juonikaaviota ja tyylitestailuja. Ei se niin tarkkaa voi loppupeleissä olla.

      Odotan arovsteluasi!

      D"

      Mutta joo, en minä tiedä onko tuokaan varsinaisesti sallittua, mutta ajattelin kokeilla... :D Ehkä.

      Poista
  2. Voih, minun pitäisi suoda nanolle edes pari ajatusta ennen marraskuuta. Olen melkein unohtanut jopa perusideani, kun uppouduin PTM:ään. Onneksi kirjoitin (lähes) kaiken ylös.

    Ja eikös nanossa enivei kilpailla lähinnä itseään vastaan, niin ei kai pieni sääntöjen taivutus haittaa.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei kannata nanoa muutenkaan hirveänä kilpailuna ottaa. Tai ehkä minä otan sen kilpailuna aikaa vastaan. ;) Voih, oletpa ahkera, minä harvoin kirjoitan mitään suunnitelmiani ylös.

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!