Liebster blog ja jos saisin päättää

Blogini on suorastaan häkeltynyt viime päivinä saamastaan huomiosta: Sain tämän Liebster blog -tunnustuksen / haasteen Ahmulta, Iloksi muuttuu-blogista ja Deeltä. Kiitos kaikille! Tarkoituksena olisi valita viisi suosikkiblogia, joilla on alle 200 lukijaa, mutta koska tämä on ehtinyt kiertää jo varmaan kaikissa lukemissani blogeissa, en laita tätä eteenpäin.


Kyllä tämä tästä antoi myös Jos minä saisin päättää -haasteen minulle. Ideana on jatkaa lausetta Jos minä saisin päättää...

...asuisin samassa kaupungissa kuin siskoni.
...minulla olisi rahaa. Paljon Rahaa. (Joo, tiedetään, raha ei tee onnelliseksi ja blaa blaa blaa. Näin sanovat muuten yleensä ihmiset, joilla on rahaa. Onnesta en tiedä, mutta kyllä rahasta olisi apua.)
...kirjani julkaistaisiin.
...maailmassa ei olisi lapsityövoimaa eikä sairauksia eikä oikeastaan mitään pahaa. Monet tarinat jäisivät ja olisivat jääneet kirjoittamatta, mutta entä sitten.
...olisin rohkeampi.
...minut kiskottaisiin kotoa johonkin Tosi Kivaan työhön, eikä minun tarvitsisi tehdä asian eteen mitään.
...asuisin jonkun tosi kivan tyypin kanssa.
...NVL:n palaute tulisi jo tänään.
...kaikki pitäisivät kissoista!

En tiedä, montaako lausetta tässä piti oikeasti jatkaa, mutta nämä nyt tulivat ekana mieleen. Maailmanparannusta ja itsekkyyttä... :)

Luen lähinnä kirjoittaja/kirjablogeja, ja tämä haaste taitaa olla kiertänyt niissäkin miltei kaikissa, mutta pistän tämän eteen päin vaikkapa Ketulle ja Pienelle piilopaikalle, koska en ole huomannut, että he olisivat vastanneet tähän vielä.

- -

Asiasta kolmanteen, olen edelleen karseassa köhässä. Olen lääkinnyt itseäni muun muassa vanhentuneella yskänlääkkeellä, vanhentuneilla buranoilla ja luultavasti vanhentuneella litkulla, joka on tarkoituttu viisaudenhampaan poiston jälkihoitoon, koska olen hyvin esimerkillinen kansalainen. (Ai pitäisikö minun uusia lääkekaappini sisältöä...)

Yskin yhtenä yönä niin paljon, että siskoni pisti minut eteiseen nukkumaan... Kävin myös yskimässä kahdessa työhaastattelussa ja ainakin toinen epäonnistui täysin. Lisäksi räkää tuntuu tursuavan nenästä koko ajan lisää.

Eilen olin taas lentokoneessa ja olin aika peloissani, koska minua on peloteltu niin paljon siitä, että räkäisenä ja tukkoisena lentäminen tekee kipeää tai on vähintään ahdistavaa. No, en taaskaan tuntenut mitään poikkeavaa, olisin yhtä hyvin voinut olla maan pinnalla. Ehkä lentokoneen vaikutus on sitten aika henkilökohtaista. En muuten voi huonosti missään muussakaan kulkuneuvossa. Ei auta, on lähdettävä hakemaan gradu yliopistopainossa, joka sijaitsee jossain helvetissä...

Postaan jotain järkevämpää, kunhan tästä piristyn... :)

Kommentit

  1. Kiitoksia haaasteesta! Koetan vastata siihen tässä joskus pikapikaa. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että hoksasit sen vaikka en tajunnutkaan jättää kommenttia blogiisi. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!

Viime aikojen suosituimmat postaukset

Tunnelmia kirjamessuilta

Tuula Kallioniemi: Risteys

Motiiveista