Lukuja taas

Olen seonnut luvuissa.

Matematiikka ei ole vahvinta aluettani, ja roomalaiset numerot eivät vain mene jakeluun.

En ole saanut moneen päivään mitään aikaan, mutta tarinan viimeisin tilanne on: 61 080 sanaa ja 266 liuskaa. Miten sitä saisi kirjoitettua viimeiset luvut? En halua, että tämä tarina loppuu. Olen kiintynyt henkilöihini, ehkä liikaakin.

Pahoitteluni edellisistä synkistelevistä vuodatuksistani ja kiitos kaikista rohkaisevista kommenteista. En voi vannoa etteikö vuodatuksia tulisi lisää, mutta kuitenkin. Olen nyt diagnosoinut itselleni kevätvalohäiriön. Tiedän, itselleen ei saa diagnosoida mitään ja tuollaista ei taida olla edes olemassa. Mutta lisääntynyt valo voi saada kuulemma ahdistumaan, kun aivot eivät osaa käsitellä sitä pitkän pimeyden jälkeen, ja täällä on alkanut aurinko paistaa vasta viime viikolla kunnolla.

Ei tosin kuulosta järkevältä, valonhan pitäisi piristää. Luultavasti minua vaivaa vain mökkihöperyys, mutta onhan sitä kiva keksiä kaikenlaisia selityksiä. Olen ajatellut, että jos worst scase scenario toteutuu, eli työtä ei löydy, niin hakeudun johonkin vapaaehtoistyöhön. Olisiko hyvä idea? Ei tarvitsisi nököttää koko ajan kotona. SPR:llä ja seurakunnilla on joitakin vapaaehtoisjuttuja, onkohan muita olemassa?

EDIT: Toivottavasit nämä päättömät höpötykseni eivät ole karkottaneet kaikkia lukijoita. Lupaan palata hieman järkevämpiin ja kirjoittamisaiheisiin postauksiin lähipäivinä!

EDIT 2: Kuinka ihastuttavia lohikäärmeitä Games of thronesissa olikaan!

Kommentit

  1. Oon joutunut yllättäin saman työnhaku ongelman eteen. Olen soitellut vaikka mihin ja kysellyt, mutta kaikista sanotaan, että ei ole tarvetta :-( Ei kivaa!Itselle riittäis osa-aikainenkin työ, kunhan saisi sen verran rahaa, että voi ostaa ruokaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä ankeaa. Ja Suomessa on muka työvoimapula, pyh :(

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!