Lukuja V

Tarinassa on tänään 30 362 sanaa. Olen onnistunut keskittymään tähän yhteen, vaikka muitakin kolkuttaa mielessä ja on puolivalmiina muistitikun uumenissa.

Pelkään, että olen valinnut liian vaikean aiheen. Aiheen, josta en tiedä tarpeeksi. En minä mitään tieteellistä selostusta ole kirjoittamassa, mutta kuitenkin. Entä jos päähenkilöni on liian radikaali? Minä pidän hänestä. En tahtoisi tehdä hänestä toisenlaista.

Eilen oli jälleen melkein voittaja -fiilis. Jonotin tunnin pakkasessa ja melkein sain liput Ultra Bran keikalle. Minun ja lipun välissä oli noin kymmenen ihmistä. Onko maailmassa surullisempaa ja kauniimpaa kappaletta kuin Vesireittejä? En usko.

Kommentit

  1. Oi, harmillista jonotusta. Ehkä se lippu vielä jostain irtoa. Tulee vastaasi vesireittejä, etkä pääse pakoon.

    VastaaPoista
  2. Calendula, ajatus on kaunis, mutta itse asiassa luovutin jo - toivon että konsertti lainehtii minua vastaan joskus televisioversion muodossa.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!

Viime aikojen suosituimmat postaukset

Tunnelmia kirjamessuilta

Tuula Kallioniemi: Risteys

Motiiveista