Epätoivoinen roskapönttö


Mitähän minun kirjoituslahjoistani (tai lahjattomuudestani) kertoo se, että kirjoitin eilen luvun, jonka nimeksi annoin "Epätoivoinen roskapönttö". Kirjoittaminen on hauskaa, mutta nimien keksiminen vaikeaa, oli sitten kyseessä henkilöiden nimet tai lukujen otsikot. Loppujen lopuksi varmaan poistan tällä hetkellä kirjoittamastani tarinan pätkästä lukujen otsikot kokonaan, sillä nimetyt luvut vaikuttavat melkein aina jotenkin lapsellisilta... Mutta ne jotenkin helpottavat oman kirjoittamisen hahmottamista, joten toistaiseksi annan niiden olla.

Minulla on tällä hetkellä kaksi tai kolme tarinaa, joita kirjoitan vuorotellen, koska en osaa päättää, mihin panostaisin eniten. Jotkut joutuvat kahden asunnon loukkuun, minä monen tarinan loukkuun. Ja kaikissa niissä on mitä kummallisimpia otsikoita. Epätoivoinen roskapönttö kuulostaa varmasti naurettavalta, mutta minun tapauksessani se on järkevimmästä päästä. Ei, kyseessä ei ole fantasiatarina. Ja ei, päähenkilönä ei ole roskapönttö. Enkä oikeasti usko, että ne voivat olla epätoivoisia. Toivottavasti. Mutta päähenkilöni taitaa uskoa.

Luminen maisema lenkkipolulta.

Kommentit

  1. Tämä täytyy päästä lukemaan, innoittiko roskiprinssi kirja-aihetta ? :)

    -R-

    VastaaPoista
  2. Hih, ei sentään, olin unohtanut koko Roskisprinssin :D Mutta voi siinä jotain yhteistä olla jos tarpeeksi kaukaa hakee :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit!

Viime aikojen suosituimmat postaukset

Tunnelmia kirjamessuilta

Tuula Kallioniemi: Risteys

Motiiveista